Запчастини з Польщі

Чому пічка дме холодним повітрям?

Чому пічка дме холодним повітрям? Зміст статті
  1. Що робити, якщо пічка дме холодом?
  2. Як працює пічка?
  3. Чому пічка дме холодним повітрям?
  4. Несправність вентилятора
  5. Нестача охолоджувальної рідини
  6. Брудний салонний фільтр
  7. Забитий радіатор пічки

Пічка в автомобілі в умовах нашого клімату — це не примха, а необхідність у холодну погоду. У середньому, необхідність у використанні автомобільної пічки в нашому кліматі — близько 4-5 місяців на рік. Тому її поломка сприймається, як прикра неприємність, проблема, яку хочеться скоріше вирішити.

Що робити, якщо пічка дме холодом?

Перша ознака поломки радіатора обігрівача — пічка в машині дме холодним повітрям. Причин, чому дме холодне повітря з пічки, може бути кілька, розглянемо основні з них:

  • Помпа вийшла з ладу;
  • Виникла повітряна пробка;
  • Поломка термостата;
  • Прогоріла прокладка ГБЦ;
  • Забився радіатор.

Після діагностики та визначення причини поломки пічки, залишається усунути виявлену несправність. Більшість несправностей можна усунути самостійно або звернутися в автосервіс.

Як працює пічка?

Автомобільна пічка має простий і ефективний пристрій, який практично не зазнав серйозних змін з моменту свого створення. Пічка складається з вентилятора, який затягує з вулиці чисте повітря, а радіатор усередині пічки його нагріває, після чого тепле повітря надходить у салон автомобіля. Це дає змогу швидко нагріти повітря в салоні до комфортної температури. У сучасних автомобілях система клімат-контролю регулює температурний режим у салоні автоматично, нагріваючи його до заданого значення і вимикаючи грубку, коли стало досить тепло.

Чому пічка дме холодним повітрям?

Взимку робоча пічка в автомобілі — це не розкіш, а життєва необхідність. Неможливо уявити, як можна їздити в автомобілі в мороз, якщо пічка зламалася - повітря в салоні дуже швидко остигає, а сидячи людина замерзає дуже швидко.

Якщо трапилася поломка, варто оперативно розібратися, чому не працює пічка в машині, і виправити поломку. Можна виділити дві головні ознаки, за якими можна визначити, що радіатору обігріву автомобіля потрібна діагностика і ремонт:

  • Пічка авто дме холодним;
  • Пічка гріє, але не дме.

В останньому випадку найімовірніше з ладу вийшов вентилятор і потрібна його заміна

Несправність вентилятора

Якщо не працює вентилятор, порушується циркуляція повітря і нормальна робота пічки неможлива. Визначити поломку вентилятора не складно. Якщо увімкнути пічку на повну потужність і прислухатися до її роботи, ви не почуєте роботу вентилятора, що практично неможливо, якщо пристрій працює в нормальному режимі. Причиною виходу з ладу вентилятора може бути підшипник, обрив проводки або вихід з ладу щіток мотора.

Нестача охолоджувальної рідини

Ще одна поширена причина поломки пічки — критичне зниження рівня охолоджувальної рідини. Вона необхідна, щоб пічка нагрівалася. Якщо рівень антифризу знижується, з пічки дме холодне повітря замість гарячого. Рівень охолоджувальної рідини перевіряють у радіаторі та розширювальному бачку під капотом. Роблять це, коли двигун автомобіля повністю холодний. Якщо охолоджувальної рідини недостатньо, її просто доливають. Після чого пічка повинна нормально працювати. Також важливо визначити причину, чому знизилася кількість антифризу, можливо, десь порушена цілісність системи.

Брудний салонний фільтр

Якщо забитий салонний фільтр, це безпосередньо впливає на роботу клімат-контролю. Це відбивається на роботі системи кондиціонування і нагрівання повітря. Салонний фільтр необхідно регулярно міняти, він швидко забруднюється через пил, комах, листя, що летить. Своєчасна заміна салонного фільтра дуже важлива, адже він безпосередньо впливає на якість повітря в машині. Рекомендується проводити заміну фільтра салону кожні 10 тисяч кілометрів пробігу.

Забитий радіатор пічки

Один із ключових елементів пічки — радіатор, розташований усередині обігрівача. У деяких моделях авто не передбачений салонний фільтр, у цьому разі весь пил і сміття потрапляє безпосередньо в радіатор і призводить до того, що пічка перестає гріти повітря. У цьому разі необхідно самостійно прочистити і промити радіатор.

Також причиною холодного повітря з пічки може бути повітряна пробка в системі. Таке трапляється, якщо невдало замінили антифриз. Але це більш характерно для старих моделей автомобілів. У нових авто таке трапляється вкрай рідко.

Можливі й інші причини холодного повітря з пічки — смужка термостата, пробій прокладки ГБЦ, зношеність помпи.

Не варто чекати, коли зламається пічка або система кондиціонування автомобіля, рекомендуємо регулярно проходити техобслуговування автомобіля, перевіряти рівень всіх робочих рідин, міняти фільтри та інші витратні матеріали, робити діагностику і своєчасно усувати неполадки.

Купити охолоджувальну рідину, салонний фільтр, прокладки ГБЦ та інші необхідні запчастини можна в інтернет-магазині Kaifauto.